YouTube

Ja, nu har även jag upptäckt denna riktigt trevliga sida...
Det var för några dagar sedan när jag & en av mina kära vänner satt och diskuterade musik som jag insåg att det faktiskt finns diverse musikvideor att titta på just på YouTube. Jag kan väl inte direkt påstå att jag är en särskilt trogen användare av just YouTube nu heller men nu vet jag ju som sagt att det finns där, om jag någongång har på tok för lite att göra och känner för att titta på lite gamla musikvideor och vara allmänt nostalgisk. 

När jag satt där och letade bland alla gamla musikvideor hittade jag en riktig goding. 
Train - Drops of Jupiter
Enjoy! 

http://youtube.com/watch?v=VS0CV_GWEMI&mode=related&search

Nej, dags att sova, det är ju trots allt en dag imorgon också...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0