Uppdatering fran Kreta

Ja, nu ar vi har! :D Sitter just nu pa ett internetcafe i Chania. Tog bussen hit - tillsammans med ett antal grekiska militarer...
Har ar det jattetrevligt, varmt och soligt varenda dag. Jag kan inte hjalpa att tycka att det ar lite for varmt och lite for soligt ibland...Men sen kommer jag ihag vad som vantar dar hemma och solen tycks plotsligt vara alldelles perfekt...

Det slog mig nar jag satte mig har att det grekiska tangentbordet inte har nagon av vara tre sista bokstaver. Mycket forvirrande!

Ja, vad har vi nu gjort de har dagarna pa Kreta?!
For det mesta har vi bara tagit det lugnt vid poolen, solat, badat och matt gott. Pa kvallarna har vi promenerat in till Maleme och atit middag. Mysigt! :)
Igar hyrde vi cyklar och tog oss langs landsvagen (grekerna kor som galningar!) till Platannias nagra kilometer bort dar vi tittade i affarer.
Nu blir det att titta runt har i Chania och titta i lite affarer och ha det trevligt.
Kanske blir att ga hit igen lite senare innan det blir dags for middag och se om nagra av vara kara vanner ar online och vill prata lite med oss. Vad hander dar hemma?! Vad har vi missat? Allt bra i skolan?
Om inte annat lar vi horas pa mandag. Vi lyckades for ovrigt att kolla fel pa biljtterna och kommer inte till Lulea forran mandag morgon, men vi ar tappra och kommer till skolan lagomt till lunch.

Syns da!
Kallimera! :)
||Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0