Snart bär det av...

Ja, nu är det dags! Ikväll åker vi :D Har dock inte riktigt fattat att vi faktiskt ska åka...men, jag lär väl inse det när vi landat på Kreta. Nu börjar jag känna mig riktigt ressugen, det ska bli så kul! Men inga greker på hotellrummet, eller hur var det Kristina?! ;P

Har packat det mesta så nu är det bara lite småsaker kvar innan jag är resklar. Dock har jag varken tåg eller flygbiljetter (Kristina har ett stort ansvar...iaf till Älvsbyn.)  så jag känner mig lite bortkommen. Vet inte exakta tider och känner att jag inte har så stor koll på någonting egentligen. Jag får läsa på under tågresan till Stockholm....
Nu ska jag ner på stan en snabbis, sen blir det att packa det sista.

Ha det bra och hoppas ni får det trevligt i skolan så syns vi nästa måndag!
Ready for take-off! ;)
//Linn

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nej det blir inga greker, tror att jag ska satsa på en viss göteborgare istället ;) Och du kan vara helt lugn, jag har packat ner alla biljetter vi behöver och bara du sitter på tåget kl 22.39 så blir allting bra :)
Vi ses snart! Kram!

2007-08-18 @ 15:33:55
URL: http://impulsiv.se/wp
Postat av: Emelie

Detsamma! Haha, jajamensan ;)

2007-08-18 @ 18:02:14
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0