Ja...ännu en lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår:  
Några kommentarer jag fick av vissa människor...

Vad gjorde du kl 08 imorse?
 Sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan?
 Satt här och pratade med Anna på msn.  

Det sista du sa högt?
"God natt!"

Det senaste någon sa till dig:
"God natt!"

Vad ha du druckit idag?
 Vatten, mjölk, svartvinbärsdricka, C-vitamindryck och honungsvatten

Vad var det senaste du åt?
 Hmm..en risifrutti.

Vad var det senaste du köpte?
 Har inte handlat på ett bra tag. Det senaste jag betalade för var nog tillverknings avgiften för mitt körkort.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
 Vit.

Vad är det för väder hos dig nu?
 Vet inte riktigt. Är rätt mörkt så jag ser inte. Men mulet skulle jag tro...

Godaste glassmaken?
McFlurry - bilar

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 Kärlek vet jag inte. Men tror definitivt man kan falla för någon vid första ögonkastet. Sen om det blir kärlek är ju en annan sak.

Sover du tungt?
 Jo..tror det i alla fall. Vaknar nästan aldrig på nätterna så antar att det betyder att jag sover tungt.

Drömmer du mardrömmar? 
 Nej, det är sällan det händer. Dock drömde jag en riktigt sjuk dröm i natt när Monica från Vänner höll på bli spetsad av nått hjul med en massa knivar på...Men var inte direkt en mardröm. Snarare feber-yra...

Trivs du med ditt jobb?
 Går fortfarande i skolan men jobbade som sommarvikarie på Munkberga demensboende. Och där trivdes jag jättebra!

Favoritklädsel?
 Jeans och T-shirt.

Favoritlåt just nu?
 Train - Drops of Jupiter

Vad ser du om du tittar till höger?
 Ett ställ med en massa papper i. Och ett skåp fullt med företagets pärmar.

Vad gör dig glad just nu?
 Anna :)

Vad ska du göra härnäst? 
 Ska snart sova. Ska bara tjattra lite med Anna först :)

Höger el vänsterhänt?
 Höger.

Humör just nu?
 Så där...rätt okej :)

Favoritgodis?
 Gele-körsbär.

Kläder just nu?
 Pyjamasbyxor och tjocktröja.

Sommarplaner?
Sommaren är ju enligt mig officiellt slut på måndag när skolan börjar om. Men tänkte hinna med Kreta innan jag är tillbaka i skolbänken.  

Hur många kuddar sover du med? 
2 st.  

Spelar du ngt instrument?
Kan faktiskt spela lite gitarr. Men det var rätt längesen jag slutade.

 Morgon eller nattmänniska?
 Nattmänniska. Sovmorgon är det bästa som finns!

Vad är viktigast för dig?
Det varierar. Men försöker se till att vara nöjd med livet. (oj vad djupt det lät...)  


Är du kittlig?
 
 Testa...om du vågar ;P

Snarkar du?
 Nej, inte vad jag vet. Men jag har fått höra att jag är en höjdare på att prata i sömnen...

Stjärntecken?
 Vädur.

Äckligaste insekten?
 Hmm..svår fråga. Egentligen är insekter inte så jätte äckliga. Jag tycker ormar är läbbiga...och skorpioner. Även om de inte är insekter.

Stökigt el välstädat?
 Organiserat kaos! (dvs, tror jag vet var alla grejjer är. Tills jag ska hitta dem...)

Längtar du mest efter just nu?
Sova! Är rätt trött för tillfället.
Och Kreta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0