Grattis Sara; poliskontroll & felkörning...

Ja, nu har även Sara gått och fyllt 18 år! Så ett stort Grattis till Sara! :)

Slutade jobba igår strax före kl.21. Då var det bara hem, byta om och sedan bege sig till Sara där alla andra redan hunnit fira Sara i några timmar...Mycket trevligt folk och en trevlig kväll! Som dock slutade i poliskontroll och felkörning för min del...

När det blev dags att åka hem skjutsade jag hem Anna, Erik, Eriks kompis & Sebbe. Färden gick först till Öjebyn och på väg därifrån blev jag invinkad av polisen. Fick visa körkortet och blåsa i en alkomätare. Tur att ingen spetsat colan så vi fick köra vidare...
När jag sedan släppt av Sebbe långt ute i granodlingen så skulle jag försöka hitta tillbaka in mot stan (eller snarare ut ur granodlingen). Klart jag lyckas med bedriften att köra fel. Var upp och vände på någons uppfart men sen tog jag mig hela vägen hem, utan vare sig felkörningar eller poliskontroller! :)

Tog sovmorgon idag så nu vankas det frukost..
God dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack så mycket:) och tack för att du kom:)

2007-08-12 @ 15:37:20
URL: http://saraj89.blogg.se
Postat av: Kristina

men vad fuskigt att du har fått visa kortet!

2007-08-12 @ 22:49:36
URL: http://impulsiv.se/wp
Postat av: Linn

Haha, fick ju inte ens visa plastkortet...Det finns från och med idag att hämta ut på posten så jag får ta mig en sväng förbi posten imorgon...

2007-08-13 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0