Tid...

Det känns som att tiden flyger iväg, nyss var det ju julafton och snö och minusgrader...Nu är det vår, det är snart maj, snart sommarlov! : ) Jag känner att jag inte riktigt hunnit med, inte för att jag skulle ha gjort nånting speciellt, men tiden har bara gått utan att jag riktigt märkt det.

I skolan börjar det dra ihop sig till nationella prov i både matte D och fysik och det känns ju lagomt kul...jag tycker inte om nationella prov, jag blir nervös och okoncentrerad av att sitta i 5 timmar och skriva prov. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här - men -  jag föredrar vanliga prov...

Som sagt, nu har våren kommit ända upp till lilla Piteå och det börjar bli varmt och man kan faktiskt cykla till skolan igen : ) Snart är det nedräkning till sommarlovet - studenten tar vi nästa år ; ) Det verkar dock inte bli så mycket till lov denna sommar, det blir att jobba istället...Men personalen där är jättetrevliga och pengar är ju alltid ett välkommet tillskott i vardagen! : )

Nej, nu börjar det bli dags att gå och lägga sig, det är ju en dag imorgon också!
Ha det bra!
//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0