Komma igång

Jaha, nu har även jag hoppat på den här trenden och skaffat mig en egen blogg och jag måste säga, det ska bli riktigt roligt! Återstår väl att se om ni tycker det (om det nu kommer vara nån som läser min blogg).

Hur som helst: Nu har jag som sagt skaffat mig en egen blogg och nu återstår väl bara en liten sak; vad ska jag skriva om?! Om det blir som det brukar när jag sätter igång och skriver sitter jag och analyserar och funderar och det slutar med att jag skrivit hur mycket som helst utan att egentligen fått nått vettigt sagt...Men vad spelar det för roll egentligen?!

Sitter och funderar vad jag ska fylla min blogg med och våra kära "teknik-rebusar" poppade genast upp men jag tror vi sparar det till nån annan gång...Vi censurerar dem än så länge. haha.

Dagen har jag spenderat på skolan (oväntat, eller hur?!) och bland annat lekt med lera på formgivningen. När vi började i höstas så var det så kul men nu kan man knappt vänta innan det tar slut. Jag vet egentligen inte varför men vi har en massa projekt igång hela tiden och hinner aldrig avsluta någonting vilket är synd eftersom projekten i sig är himla roliga.

Ja, det var väl det antar jag...
Vi syns i A"ko!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0