Here we go again...

Måndag, återigen är det måndag.
Vaknade i morse och kunde inte förstå hur det redan kunde vara dags att kliva upp. Ville bara vända mig om och somna om i några timmar till. Men nu blev det ju inte så...

Skoldagen var rätt lugn, hade biologi på individuella val och sen följde en mycket effektiv konstruktionslektion, eller hur Anna?! ;) Haha.
På eftermiddagen var klassen anmälda att gå och se "Sveriges historia - 1000 år på 100 minuter". Måste erkänna att jag inte var speciellt taggad innan men vi gick dit i alla fall. Och tur var väl det! Den var jättebra! :)
Stackars Frans....hehe

Efter skolan begav sig jag, Anna & Sara ner på stan där vi bland annat spenderade ett långt tag till att titta ut potentiella pojkvänner till Annas kära syster Anette (som även hon gjorde oss sällskap).
- Han var blå!, haha.

Var och tränade med Anna på Step In för en stund sen :) Nu ska jag gå och vara lite trevlig med min familj som precis kom innan för dörren.


//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0